11 Disember 2010

Certificate of Completion



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca.
Malam kelmarin 10/12/2010 menghadiri seminar anjuran Public Gold Cawangan Johor di Taman Perling bersama rakan seEmas dan juga rakan sekerja Mr. Rosihan, Mr. Amin dan Mr. Syafik. Tujuan seminar yang dihoskan oleh Mr. Chris (PG Perling Branch Manager) adalah sebagai pengenalan syarikat kepada dealer-dealer yang baru.

Walaupun kebanyakkan mesej-mesej yang disampaikan oleh oleh Mr. Chris memang sudah diketahui tetapi ada juga ilmu-ilmu baru yang diberitahu olehnya. Antaranya ialah Chaiman Public Mint Mr. Tan Teow Hong adalah merupakan salah seorang yang mempunyai kepakaran untuk menulinkan emas kepada 999.9%. Di Malaysia tidak ramai yang mempunyai kebolehan sedemikian. Beliau berpengalaman 50 tahun dalam bidang pembuatan barangan kemas.

Pada malam tersebut juga Master Dealer Mohd Hasfarizan founder Geng916 ( http://geng916.com/ ) juga ada berkongsi maklumat tentang kelebihan menjadi seorang penyimpan memerangkap penjual/pembeli emas atau dengan kata lain TOKEY emas.

Sijil diatas diberikan setelah seminar tersebut berakhir lebih kurang pukul 11.00 malam sebagai penghargaan kepada dealer-dealer yang hadir.

Ok, sekian jumpa di lain terbitan...INGAT!!! Tukarkan sebahagian simpanan wang kertas anda kepada bentuk emas demi untuk masa depan anda.

Wassalam.

Tiada ulasan: